Slabire controlata

Slabire controlata prin conceptul EMS

Antrenamentul EMS in principiu urmareste sa fie un antrenament intens in special daca obiectivul principal este pierderea in centimetrii sau in greutate, el fiind incadrat in categoria anaeroba a antrenamentelor.
Binenteles, numarul caloriilor arse difera de la individ la individ si de la antrenament la antrenament dar asta nu neaparat indica cine va ajunge mai repede la rezultate iar despre asta o sa vorbim in unu din urmatoarele subiecte.
Din ce cauza aceste antrenamente sunt atat de solicitante si activeaza arderii mari de calorii!?
Partea speciala a acestor antrenamente este posibilitatea de activare simultana a mai multor muschi prin impulsul generat. Noi suntem aici la High Class Studio pentru a indica si coordona suplimetar miscarile specifice ce trebuiesc executate si care, sub presiunea impulsului generat de echipament, o sa necesite un efort suplimentar pentru a fi realizate. O sa puteti observa ca miscari ce par simple si care in mod normal pot fi executate cu un minim de efort, in cadrul antrenamentului vor necesita un efort sporit. Partea interesanta e ca antrenorul poate ajusta dificultatea si efortul necesar efectuarii respectivelor miscari, astfel incat reusim obtinerea unui antrenament de calitate plus caloric costisitor ceea ce ne si dorim, nu!?
Antrenamentul EMS, la fel ca si alte tipuri de efort precum inotul, ridicari de greutati sau oricare alte activitati care folosesc contractii musculare, tind sa caleasca muchii si sub o anumita forma sa le creeze anumite microtraumatisme, ceea ce duce la necesitatea de regenerare si reprezinta un ciclu abosult normal in structura musculara a oricarei persona.In urma antrenamentelor EMS, aceasta regenerare, refacere de care corpul uman are nevoie, poate fi insotita la majoritatea subiectilor de febra musculara, aceasta putand dura si pana la 5 zile!! De aici si explicatia pentru care recomandam acest tip de antrenament doar odata pe saptamana! Adica, putem avea si pana la 5 zile un metabolsim accelerat, cu arderi calorice suplimetare.Daca calculam o medie de 200 calorii suplimentare arse in fiecare zi, in 5 zile, avem un plus de 1000 calorii fara efort suplimentar dupa acest tip de antrenament! Dupa estimarile generale, consumul caloric intr-un antrenament EMS se incadreaza intre valorile de 300 calori, asta in cazul unui antrenament usor care nu are ca scop principal arderea de calorii, fiind unul mai mult recreativ si poate ajunge pana la 800 calori in cadrul unuia foarte intens sau de performanta!
Un alt avantaj semnificativ este faptul ca durata redusa a antrenamentului de doar 20 minute nu ne induce starea de foame iar aceast fapt ne ajuta in cazul in care avem de respectat un plan alimentar.
Pentru a avea insa rezultatele dorite sigur si rapid, in mod cert trebuie sa acordam mare atentie alimentatiei. Trebuie sa respectam unele reguli si principii eventuale restrictii impuse de antrenor sau chiar un plan nutritional creat de specialisti, in functie timpul si de posibilitatile de care dispunem.
Incercand sa pastram aportul caloric foarte apropiat metabolismului bazal iar pe de alta parte avand arderi sporite datorita antrenamentului, cu usurinta putem reusi sa realizam un usor deficit caloric care va obliga corpul sa arda pentru functionare din “resursele” acumulate cu atata truda in special pe zona abdominala la barbati si picioare (fese) la doamne.
In cazul in care respectam acesti doi piloni, unul find antrenamente regulate, cel de-al doilea planul alimentar, esecul nu mai este posibil!
La High Class Studio, antrenorii nostrii, pe langa coordonarea si supervizarea antrenamentului, pot sa va ofere si sfaturi din experienta lor sportiva si nutritionala, dar va pot si insufla motivarea necesara pentru a va atinge obiectivele.
Singurul lucru pe care trebuie s ail faceti e sa puneti determinarea in geanta si aduceti-o la noi sa o transformam in rezultate!
Va asteptam!

Add a Comment

You must be logged in to post a comment